ellhnikh-shmaia

 

    Τετάρτη, 21 Απριλίου 2021

            14:40:28

ellhnikh-shmaia

 

    Wednesday, 21st April 2021

            14:40:28

  • Vivlio1-Patapios2005.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio1-Patapios2005.jpg
  • Vivlio10-GenesiKosmon2009.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio10-GenesiKosmon2009.jpg
  • Vivlio11-Dravides-english1979.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio11-Dravides-english1979.jpg
  • Vivlio12-Minoas1997.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio12-Minoas1997.jpg
  • Vivlio13-Dravides2004.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio13-Dravides2004.jpg
  • Vivlio14-LevkiMageia1992.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio14-LevkiMageia1992.jpg
  • Vivlio15-Anastenaria1980b.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio15-Anastenaria1980b.jpg
  • Vivlio17-RajaYoga.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio17-RajaYoga.jpg
  • Vivlio18-DitomiEgkyklopaideia-A1985-6.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio18-DitomiEgkyklopaideia-A1985-6.jpg
  • Vivlio18-DitomiEgkyklopaideia-B-1985-6.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio18-DitomiEgkyklopaideia-B-1985-6.jpg
  • Vivlio19-KriyaYoga2000.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio19-KriyaYoga2000.jpg
  • Vivlio2-FosStoSkotos2005.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio2-FosStoSkotos2005.jpg
  • Vivlio20-AposymvolismosEl-Mythologias2002.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio20-AposymvolismosEl-Mythologias2002.jpg
  • Vivlio21-Trisdiastatos2006.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio21-Trisdiastatos2006.jpg
  • Vivlio22-MystikiDidaskalia-A-Tomos1991.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio22-MystikiDidaskalia-A-Tomos1991.jpg
  • Vivlio23-Karma2009.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio23-Karma2009.jpg
  • Vivlio24-Metensarkosi2009.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio24-Metensarkosi2009.jpg
  • Vivlio25-Xeiroplastiki-A-Tomos1990-.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio25-Xeiroplastiki-A-Tomos1990-.jpg
  • Vivlio26-Psyhoterapevtiki1991.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio26-Psyhoterapevtiki1991.jpg
  • Vivlio27-Mystikismos1991.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio27-Mystikismos1991.jpg
  • Vivlio28-Apokryfologia-ATomos1991.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio28-Apokryfologia-ATomos1991.jpg
  • Vivlio29-Apokryfologia-B-Tomos1992.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio29-Apokryfologia-B-Tomos1992.jpg
  • Vivlio3-TeourgiaDidaskei1987.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio3-TeourgiaDidaskei1987.jpg
  • Vivlio30-XeiroplastikiSiatsou-B-Tomos1993.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio30-XeiroplastikiSiatsou-B-Tomos1993.jpg
  • Vivlio31-MystikiDidaskalia-B-Tomos1993.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio31-MystikiDidaskalia-B-Tomos1993.jpg
  • Vivlio32-MystikiDidaskalia-C-Tomos1994.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio32-MystikiDidaskalia-C-Tomos1994.jpg
  • Vivlio33-XeiroplastikiSiatsou-C-Tomos1996.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio33-XeiroplastikiSiatsou-C-Tomos1996.jpg
  • Vivlio34-Apokryfologia-C-Tomos1997.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio34-Apokryfologia-C-Tomos1997.jpg
  • Vivlio4-Dainiken1994.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio4-Dainiken1994.jpg
  • Vivlio5-HathaYoga1997.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio5-HathaYoga1997.jpg
  • Vivlio6-PythagoreiaAritmosophia2004.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio6-PythagoreiaAritmosophia2004.jpg
  • Vivlio7-EleysiniaMystiria1999.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio7-EleysiniaMystiria1999.jpg
  • Vivlio8-Sokratis1988.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio8-Sokratis1988.jpg
  • Vivlio9-FaraoAkenaton1991.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio9-FaraoAkenaton1991.jpg
  • Vivlio16-MethanatiaZoi2010.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/Vivlio16-MethanatiaZoi2010.jpg
  • paramythi.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/vivlia/paramythi.jpg

youtube (Βιντεοπαρουσίαση) -189 συγγράμματα
Νικολάου Μαργιωρή


0.png0.png0.png0.png7.png7.png4.png5.png9.png0.png
Today145
Yesterday285
This week639
This month4854
Total774590

1
Online


2

Facebook-Ηλίας Κατσιάμπας (πρώτο προφίλ)

2

Facebook-Ηλίας Κατσιάμπας (δεύτερο προφίλ)

blog1

http://omakoio.blogspot.gr/

1

Facebook - Νικόλαος Μαργιωρής

2

Facebook-Ακαδημία Γιόγκα Νικολάου Μαργιωρή

2

Facebook-Ο Εσωτερισμός για όλους-
Ομάδα ΟΜΑΚΟΕΙΟΥ Νικολάου Α. Μαργιωρή

Τηλ.: 24310-75505 ή 6974-580768

Greek (GR)

This is the latest new from us.

You can edit this description in the Content Category Manager.

This will show the most recent article. You can easily change it to show more if you wish.

The module on the left shows a list of older articles.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ

    Η Εσωτερική Θεραπευτική δίνει το μεγάλο παρόν της στις φυσικές ανάγκες του ανθρώπου.
    Το φυσικό μας σώμα περιβάλλεται με δίχτυ φωτεινό πλεγμένο με αιθερικές κοίλες κλωστές, που σκοπό τους έχουν να προσφέρουν την Ουσία της Ζωής, που από μέσα τους περνάει προς τα κύτταρα του φυσικού οργανισμού.
    Κατά συνέπεια κάθε διατάραξη της αρμονίας του αιθερικού μας περιβλήματος, έχει σαν αποτέλεσμα την ανώμαλη διάταξη των θέσεων των κυττάρων, ινών και οργάνων του φυσικού φορέα μας.
    Η Εσωτερική Θεραπευτική αναλύει όλες τις πτυχές του φαινομένου της παραγωγής και διατήρησης της ζωής και της υγείας, σωματικής και ψυχικής, ενώ παράλληλα μας παρέχει όλους τους ενδεδειγμένους τρόπους, εξωτερικούς και ιδίως εσωτερικούς για να αντιμετωπίσουμε κάθε ασθένεια και να επαναφέρουμε την υγεία και την αρμονία στον εαυτό μας ή στον συνάνθρωπό μας.
    Πρόκειται για επαναφορά στη θεραπεία των προαιώνων δίχως φάρμακα, παρά με την βοήθεια και την συμπαράσταση της ψυχής. Γίνονται εκτενείς υποδείξεις της μαγνητοθεραπείας και της αφαίρεσης ή πρόσθεσης των περιττών ή των αναγκαιούντων δυνάμεων της Ουσίας της Ζωής (πράνας). Διεξάγεται μελέτη του αιθερικού σώματος με τις πύρινες διασταυρώσεις του, καθώς και των αιθερικών και φυσικών ενεργειακών αποθηκών ζωής (τσάκρας & αδένες). Διδάσκεται η Ασκληπιάδικη θεραπευτική με τη βοήθεια και συνεργασία του ψυχικού παράγοντα του ανθρώπου, η ρεφλεξολογία για την απαλλαγή από τις συσσωρευμένες μάζες των άχρηστων υπολειμμάτων της καταναλισκομένης ύλης και μια πληθώρα άλλων μεθόδων και τεχνικών (βλέπε και τα βιβλία που σχετίζονται με την Εσωτερική Θεραπευτική του Ν. Μαργιωρή).
    Μπορείς και συ φίλε αναγνώστη να έλθεις κοντά στο άδυτο και να γευθείς, αν φυσικά το έχεις εσωτερική ανάγκη, το μέλι - νέκταρ της Εσωτερικής Θεραπευτικής που βρίσκεται στο Εσωτερικό Κλειδί που δημιούργησε ο Δάσκαλος Νικόλαος Α. Μαργιωρής και που περιέχει Εξειδικευμένους Κλάδους Σπουδών του Εσωτερισμού δι' αλληλογραφίας, με ανάλογη θεωρητική και πρακτική κατάρτιση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 1η ΤΡΙΑΔΑ, ΟΚΤΩΒΡΗΣ 1977
1. ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΠΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΜΑΣ ΣΩΜΑ.
2. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ ΑΠΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΧΩΣ ΦΑΡΜΑΚΑ, ΕΝΕΣΕΙΣ Ή ΑΛΛΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ.
3. ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΩΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΛΛΟ.

2η ΤΡΙΑΔΑ, ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 1977
4. ΤΑ ΣΙΑΚΡΑΣ, ΟΙ ΑΔΕΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΗΛΘΑΝ ΑΠ’ ΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΑΙΘΕΡΙΚΟΥ, ΣΤΙΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ-ΠΡΑΝΑΣ.
5.ΤΟ ΣΙΑΚΡΑ ΣΑΧΑΣΡΑΡΑ, ΑΔΕΝΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΦΥΣΗΣ, ΚΩΝΑΡΙΟ.
6. ΤΟ ΣΙΑΚΡΑ ΑΖΝΑ Ή ΜΥΞΑΔΕΝΑΣ.Η ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΥΠΟΦΥΣΗ

3η ΤΡΙΑΔΑ, ΙΟΥΛΙΟΣ 1978
7. ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΥΠΟΦΥΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΛΟΒΟΥΣ ΤΗΣ.
8. ΑΡΡΩΣΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΥΠΟΦΥΣΗΣ.
9. ΟΙ ΟΡΜΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΖΝΑΣ.

4η ΤΡΙΑΔΑ, ΜΑΡΤΙΟΣ 1979
10. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΗΝ ΟΡΜΟΝΟΕΞΟΥΣΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΜΑΣ.
11. ΤΟ ΣΙΑΚΡΑ ΒΙΣΧΙΟΥΔΝΤΑ,ΘΥΡΟΕΙΔΗΣ ΑΔΕΝΑΣ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ.
12. ΑΡΡΩΣΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΘΥΡΟΕΙΔΗ. ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ ΤΟΥ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΑΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΣΙΑΚΡΑ

5η ΤΡΙΑΔΑ, ΜΑΡΤΙΟΣ 1979
13. ΤΟ ΣΙΑΚΡΑ, ΑΝΑΧΑΤΑ, ΘΥΜΟΣ ΑΔΕΝΑΣ.
14. ΚΑΡΔΙΑΚΟΙ ΤΟΝΟΙ.
15. ΑΡΡΩΣΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ.

6η ΤΡΙΑΔΑ, ΟΚΤΩΒΡΗΣ 1979
16. Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΔΙΧΩΣ ΦΑΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΥΡΓΉΣΕΙΣ.
17. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΥΤΟΗΧΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΉΑΥΤΟΩΣΙΚΗ ΤΗΣ ΡΥΘΜΟΕΝΕΡΓΕΙΑ .
18. ΤΟ ΣΙΑΚΡΑ ΜΑΝΙΠΟΥΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΗΛΙΑΚΟ ΠΛΕΓΜΑ.

7η ΤΡΙΑΔΑ, ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 1979
19. ΑΡΡΩΣΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΝΙΠΟΥΡΑ ΣΙΑΚΡΑ.
20. Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΣΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΠΛΕΓΜΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΙΜΗΤΗ ΥΠΝΩΤΙΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΟΧΕΤΕΥΣΗ ΜΑΓΝΗΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ, ΑΝΑΛΟΓΟΥ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥ.
21. Ο ΖΑΧΑΡΩΔΗΣ ΔΙΑΒΗΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΠΛΗΜΜΕΛΗ ΕΝΕΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΑΝΙΠΟΥΡΑ, ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΘΥΡΟΕΙΔΗ ΑΔΕΝΑ.

8η ΤΡΙΑΔΑ, ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 1979
22. ΤΟ ΣΙΑΚΡΑ ΣΒΑΝΤΙΣΘΑΝΑ Ή ΟΙ ΣΠΕΡΜΑΤΟΓΟΝΟΙ ΑΔΕΝΕΣ.Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΣΒΑΝΤΙΣΘΑΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ.
23. Η ΣΒΑΝΤΙΣΘΑΝΑ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΔΟΚΡΙΝΕΙΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΡΧΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΩΟΘΗΚΩΝ.
24. ΕΜΜΗΝΟΡΥΣΙΑΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ.ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΑΣΘΕΝΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΕΜΠΟΔΙΟ ΜΕ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ.

9η ΤΡΙΑΔΑ, ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 1979
25. ΤΟ ΣΙΑΚΡΑ ΜΟΥΛΑΝΤΑΡΑ Ή ΤΑ ΕΠΙΝΕΦΡΙΔΙΑ, ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΝΕΦΡΑ.ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΜΟΥΛΑΝΤΑΡΑΣ.
26.ΑΡΡΩΣΤΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΙΝΕΦΡΙΔΙΩΝ.ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΦΛΟΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ.
27. ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΠΡΑΝΑΣ ΣΤΟ ΣΙΑΚΡΑ ΑΥΤΟ ΧΑΜΗΛΟΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΑΣΗΣ.ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΤΑΒΑΣΜΑ ΤΗΣ ΠΡΑΝΑΣ ΚΑΙ ΚΤΥΠΗΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΜΟΥΛΑΝΤΑΡΑ ΣΙΑΚΡΑ, ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΑΣΗ.

10η ΤΡΙΑΔΑ, ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 1980
28. ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ : Α) ΔΙΑΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ. Β) ΥΠΝΩΤΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ. Γ) ΜΑΓΝΗΤΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ.
29. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΥΠΟΒΟΛΗΜΙΑΙΟ ΤΡΟΠΟ, ΝΑ ΥΠΑΚΟΥΣΕΙ ΤΗΝ ΟΡΙΖΟΜΕΝΗ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΡΩΣΗ ΤΟΥ.
30. ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΓΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΤΟΥ.ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΙΑΣ ΧΑΜΕΝΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΩΣΤΟΥ.

11η ΤΡΙΑΔΑ, ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 1985
31. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ. ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΩΝ ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟΥ. ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΩΝ, ΗΜΙΚΡΑΝΙΩΝ, ΑΡΘΡΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΠΟΝΔΥΛΟΑΡΘΡΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΝΩΝ.
32. ΕΙΚΟΝΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ. ΜΕΘΟΔΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ-ΣΚΕΨΗΣ-ΘΕΛΗΣΗΣ ΓΙΑ ΠΛΑΣΙΜΟ ΝΕΩΝ ΣΩΜΑΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΓΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΝ ΓΗΡΑΣΜΕΝΩΝ Ή ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΝ.
33. ΕΚΦΥΣΗΣΕΙΣ-ΕΚΘΕΡΜΑΝΣΕΙΣ-ΘΕΡΜΟΑΧΝΗΣΕΙΣ. ΕΚΤΟΠΛΑΣΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΧΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ. ΖΕΣΤΟ ΠΡΟ ΠΑΝΤΟΣ ΜΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΤΕ ΚΡΥΟ ΡΕΥΜΑ. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΝΟΥ Σ’ΟΛΗ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ. ΤΟΣΟ ΤΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΟΝΤΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΟΜΕΝΟΥ.ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΚΧΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΡΕΥΣΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΤΜΟ-ΑΧΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ.

ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΜΙΚΡΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
Α) ΓΙΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ
Β) ΓΙΑ ΙΡΙΔΟΔΙΑΓΝΩΣΗ
Η ΧΕΙΡΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΑΡΧΑΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΦΑΝΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΝΟΗΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
Η ΙΡΙΔΟΔΙΑΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΝΕΩΤΕΡΗ ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.

35 ΜΕΛΕΤΕΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Α. ΜΑΡΓΙΩΡΗ

 

 1. ΣΧΟΛΗ ΑΣΚΛΗΠΙΩΝ - ΥΠΝΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ, επανέκδοση 1994 (σελ. 15), διάσταση 30Χ21.(10.00 euro)

 2. ΣΑΡΛ ΦΟΝ ΡΑΪΧΕΜΠΑΧ, επανέκδοση 1987 (σελ. 20), διάσταση 30Χ21. (10.00 euro)

 3. ΣΧΟΛΗ ΑΣΚΛΗΠΙΩΝ - ΠΝΕΥΜΑΤΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΣ ΠΑΡΑΚΕΛΣΟΣ, επαν. 1987 (σελ. 20) διάστ. 30Χ21.(10.00 euro)

 4. ΜΑΓΝΗΤΟΘΕΡΑΠΕΙΑ, 1η έκδοση 1974 (σελ. 12), διάσταση 30Χ21. (10.00 euro)

 5. ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΑ ΚΑΙ ΑΜΦΙΑΡΑΕΙΑ, 1η έκδοση (σελ. 15), διάσταση 30Χ21. (10.00 euro)

 6. Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΑΙΩΝΩΝ, 1η έκδοση 1974, 2η έκδοση 1994 (σελ. 32), διάσταση 30Χ21. (10.00 euro)

 7. ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΥΤΤΑΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, 1η έκδοση 1974, 2η έκδοση 1994 (σελ. 29), διάσταση 30Χ21. (10.00 euro)

 8. ΕΚΤΟΠΛΑΣΜΑ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΣΑΡΚΩΝ, 1η έκδοση 1974, 2η έκδοση 1994 (σελ. 23), διάσταση 30Χ21. (10.00 euro)

 9. ΕΣΣΑΙΟΙ, 1η έκδοση, 2η έκδοση 1994 (σελ. 28), διάσταση 30Χ21. (10.00 euro

10. ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΕΙΔΩΛΩΝ ΖΩΝΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, 1η έκδοση 1974 (σελ.43), 2η έκδοση 1994 (σελ. 35), διάσταση 30Χ21.     (10.00 euro)

11. ΑΝΑΣΤΕΝΑΡΙΑ, 1η έκδοση, 2η έκδοση 1994 (σελ. 19), διάσταση 30Χ21. (10.00 euro)

12. Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΟΣΜΩΝ, 1η έκδοση 1975, 2η έκδοση 1994 (σελ. 24), διάσταση 30Χ21. (10.00 euro)

13.  ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΣ, 1η έκδοση 1976, 2η έκδοση 1994 (σελ. 17), διάσταση 30Χ21. (10.00 euro)

14.  ΔΡΑΒΙΔΕΣ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, 1η έκδοση, 2η έκδοση 1975 (σελ. 31), διάσταση 30Χ21. (10.00 euro)

15.  Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΔΟΝΗΣΕΩΝ, 1η έκδοση 1980, 2η έκδοση 1993 (σελ. 34), διάσταση 30Χ21. (10.00 euro)

16.  ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ, 1η έκδοση 1980 (σελ. 23), 2η έκδοση 1994 (σελ. 27), διάσταση 30Χ21. (10.00 euro)

17.  ΙΕΡΟΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΣΣΑΙΩΝ, 1η έκδοση 1981, 2η έκδοση 1994 (σελ. 36), διάσταση 30Χ21.     (10.00 euro)

18.  Ο ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ, 1η έκδοση 1982 (σελ. 22), διάσταση 30Χ21.(10.00 euro)

19.  ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΔΙΑΙΤΑ, ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ, 1η έκδ. 1984 (σελ. 101), 2η έκδ.1994 (σελ. 93), διάσταση 30Χ21. (10.00 euro)

20.  Η ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΔΙΧΩΣ ΦΑΡΜΑΚΑ, 1η έκδοση 1987 (σελ. 93, σεμινάριο), διάσταση 30Χ21. (10.00 euro)

21. ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΜΕ ΕΓΚΟΙΜΗΣΗ, 1η έκδοση 1987 (σελ. 97, σεμινάριο), διάσταση 30Χ21. (10.00 euro)

22. ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΑΣ ΜΕ ΥΠΟΒΟΛΗ, 1η έκδ. 1976 (σελ. 82), 2η έκδ. 1986 (σελ. 83), διάσταση 30Χ21. (10.00 euro)

23.  ΣΙΑΤΣΟΥ, ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΥΟ ΤΟΜΟΙ, 1ο σεμινάριο, 1η έκδοση 1989 (σελ. 127). (15.00 euro)

24.  ΣΙΑΤΣΟΥ, ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΥΟ ΤΟΜΟΙ, 2ο σεμινάριο, 1η έκδοση 1989 (σελ. 101). (15.00 euro)

25.  ΣΙΑΤΣΟΥ, ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΥΟ ΤΟΜΟΙ, 3ο σεμινάριο, 1η έκδοση 1990 (σελ. 65). (15.00 euro)

26.  ΣΙΑΤΣΟΥ, ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΥΟ ΤΟΜΟΙ, 4ο σεμινάριο, 1η έκδοση 1990 (σελ. 68). (15.00 euro)

27. ΣΙΑΤΣΟΥ, ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΥΟ ΤΟΜΟΙ, 5ο σεμινάριο, 1η έκδοση 1991 (σελ. 92). (15.00 euro)

28. ΣΙΑΤΣΟΥ, ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΜΟΝΟΤΟΜΟΣ, 6ο σεμινάριο, 1η έκδοση 1991 (σελ. 46). (15.00 euro)

29. ΣΙΑΤΣΟΥ, ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΜΟΝΟΤΟΜΟΣ, 7ο σεμινάριο, 1η έκδοση 1992 (σελ. 55). (15.00 euro)

30. ΣΙΑΤΣΟΥ, ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΜΟΝΟΤΟΜΟΣ, 8ο σεμινάριο, 1η έκδοση 1992 (σελ. 51). (15.00 euro)

31.  ΣΙΑΤΣΟΥ, ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΜΟΝΟΤΟΜΟΣ, 9ο σεμινάριο, 1η έκδοση 1992 (σελ. 80). (15.00 euro)

32. ΣΙΑΤΣΟΥ, ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΜΟΝΟΤΟΜΟΣ, 10ο σεμινάριο, 1η έκδοση 1993 (σελ. 94). (15.00 euro)

33. ΣΙΑΤΣΟΥ, ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΜΟΝΟΤΟΜΟΣ, 11ο σεμινάριο, 1η έκδοση 1993 (σελ. 66). (15.00 euro)

34.  ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ, 1η έκδοση 1977 (σελ. 47), διάσταση 30Χ21. (15.00 euro)

35.  ΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΟΣ, (10.00 euro)

36.  ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ,  (10.00 euro)

37.  Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ Η ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΜΑΣ,  (10.00 euro)

ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΞΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

 

   Οι αρχικές αυτές μικρές μελέτες περιέχουν πληροφορίες για εποχές που πέρασαν και ασχολούνται να σχηματίσουν τις εντυπώσεις, που προέρχονται από την εμπειρία τους.
   Παρόλο που είναι μικρές και περιορισμένης ανάπτυξης, φέρνουν πολύ παλιά μηνύματα και δίνουν μια σωστή εικόνα για θέματα θεραπευτικής. Εδώ βρίσκουμε το OD ή όδιον του Ράϊχεμπαχ και του Μέσμερ την μαγνητοθεραπεία, συνοδευόμενη από του Θεόφραστου Παράκελσου τα διδαχθέντα φωτίζουν το σκοτάδι.
   Ύστερα ακολουθούν τα Αμφιαράεια και τα Ασκληπιεία που κράτησαν ζωντανή την Αλήθεια που παραδίδονταν στα Ελευσίνια Μυστήρια. Μέσα στα Ασκληπιεία, ο αιώνιος δυναμισμός - μαγνητισμός έδινε την λύση των θεραπειών και της αναζωογόνησης των ανθρώπων.
   Έτσι έφθασε ως τις δικές μας μέρες η θεραπεία των προαιώνων. Η προασκληπιακή εποχή και η μετασκληπιακή μας δίνουν τις γνώσεις τους. Η προασκληπιακή με τη φυσιοθεραπευτική της, με την εφαρμογή της φυσικοενέργειας, με τον ανθρώπινο δυναμισμό να μεταδίνει τη ζωή. Στο ξέπεσμα (μετασκληπιακή) ήλθαν τα εξωτερικά σκευάσματα - φάρμακα.
   Οι έξι πρώτες μελέτες είναι οι εξής: Σχολή Ασκληπιών - Υπνοθεραπευτών, Σαρλ Φον Ράϊχεμπαχ, Σχολή Ασκληπιών Πνευματοθεραπευτών - Θεόφραστος Παράκελσος, Μαγνητοθεραπεία, Ασκληπιεία και Αμφιαράεια, Η Θεραπεία των Προαιώνων.
   Οι έξι αυτές μελέτες προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον ακούραστο μελετητή και ειλικρινή αναζητητή στην οδό της αυτογνωσίας και στην δυνατότητα για έμπρακτη θεραπευτική προσφορά στον συνάνθρωπο.

ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΞΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

 

   Οι αρχικές αυτές μικρές μελέτες περιέχουν πληροφορίες για εποχές που πέρασαν και ασχολούνται να σχηματίσουν τις εντυπώσεις, που προέρχονται από την εμπειρία τους.
   Παρόλο που είναι μικρές και περιορισμένης ανάπτυξης, φέρνουν πολύ παλιά μηνύματα και δίνουν μια σωστή εικόνα για θέματα θεραπευτικής. Εδώ βρίσκουμε το OD ή όδιον του Ράϊχεμπαχ και του Μέσμερ την μαγνητοθεραπεία, συνοδευόμενη από του Θεόφραστου Παράκελσου τα διδαχθέντα φωτίζουν το σκοτάδι.
   Ύστερα ακολουθούν τα Αμφιαράεια και τα Ασκληπιεία που κράτησαν ζωντανή την Αλήθεια που παραδίδονταν στα Ελευσίνια Μυστήρια. Μέσα στα Ασκληπιεία, ο αιώνιος δυναμισμός - μαγνητισμός έδινε την λύση των θεραπειών και της αναζωογόνησης των ανθρώπων.
   Έτσι έφθασε ως τις δικές μας μέρες η θεραπεία των προαιώνων. Η προασκληπιακή εποχή και η μετασκληπιακή μας δίνουν τις γνώσεις τους. Η προασκληπιακή με τη φυσιοθεραπευτική της, με την εφαρμογή της φυσικοενέργειας, με τον ανθρώπινο δυναμισμό να μεταδίνει τη ζωή. Στο ξέπεσμα (μετασκληπιακή) ήλθαν τα εξωτερικά σκευάσματα - φάρμακα.
   Οι έξι πρώτες μελέτες είναι οι εξής: Σχολή Ασκληπιών - Υπνοθεραπευτών, Σαρλ Φον Ράϊχεμπαχ, Σχολή Ασκληπιών Πνευματοθεραπευτών - Θεόφραστος Παράκελσος, Μαγνητοθεραπεία, Ασκληπιεία και Αμφιαράεια, Η Θεραπεία των Προαιώνων.
   Οι έξι αυτές μελέτες προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον ακούραστο μελετητή και ειλικρινή αναζητητή στην οδό της αυτογνωσίας και στην δυνατότητα για έμπρακτη θεραπευτική προσφορά στον συνάνθρωπο.

ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΞΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

 

   Οι αρχικές αυτές μικρές μελέτες περιέχουν πληροφορίες για εποχές που πέρασαν και ασχολούνται να σχηματίσουν τις εντυπώσεις, που προέρχονται από την εμπειρία τους.
   Παρόλο που είναι μικρές και περιορισμένης ανάπτυξης, φέρνουν πολύ παλιά μηνύματα και δίνουν μια σωστή εικόνα για θέματα θεραπευτικής. Εδώ βρίσκουμε το OD ή όδιον του Ράϊχεμπαχ και του Μέσμερ την μαγνητοθεραπεία, συνοδευόμενη από του Θεόφραστου Παράκελσου τα διδαχθέντα φωτίζουν το σκοτάδι.
   Ύστερα ακολουθούν τα Αμφιαράεια και τα Ασκληπιεία που κράτησαν ζωντανή την Αλήθεια που παραδίδονταν στα Ελευσίνια Μυστήρια. Μέσα στα Ασκληπιεία, ο αιώνιος δυναμισμός - μαγνητισμός έδινε την λύση των θεραπειών και της αναζωογόνησης των ανθρώπων.
   Έτσι έφθασε ως τις δικές μας μέρες η θεραπεία των προαιώνων. Η προασκληπιακή εποχή και η μετασκληπιακή μας δίνουν τις γνώσεις τους. Η προασκληπιακή με τη φυσιοθεραπευτική της, με την εφαρμογή της φυσικοενέργειας, με τον ανθρώπινο δυναμισμό να μεταδίνει τη ζωή. Στο ξέπεσμα (μετασκληπιακή) ήλθαν τα εξωτερικά σκευάσματα - φάρμακα.
   Οι έξι πρώτες μελέτες είναι οι εξής: Σχολή Ασκληπιών - Υπνοθεραπευτών, Σαρλ Φον Ράϊχεμπαχ, Σχολή Ασκληπιών Πνευματοθεραπευτών - Θεόφραστος Παράκελσος, Μαγνητοθεραπεία, Ασκληπιεία και Αμφιαράεια, Η Θεραπεία των Προαιώνων.
   Οι έξι αυτές μελέτες προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον ακούραστο μελετητή και ειλικρινή αναζητητή στην οδό της αυτογνωσίας και στην δυνατότητα για έμπρακτη θεραπευτική προσφορά στον συνάνθρωπο.

ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΞΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

 

   Οι αρχικές αυτές μικρές μελέτες περιέχουν πληροφορίες για εποχές που πέρασαν και ασχολούνται να σχηματίσουν τις εντυπώσεις, που προέρχονται από την εμπειρία τους.
   Παρόλο που είναι μικρές και περιορισμένης ανάπτυξης, φέρνουν πολύ παλιά μηνύματα και δίνουν μια σωστή εικόνα για θέματα θεραπευτικής. Εδώ βρίσκουμε το OD ή όδιον του Ράϊχεμπαχ και του Μέσμερ την μαγνητοθεραπεία, συνοδευόμενη από του Θεόφραστου Παράκελσου τα διδαχθέντα φωτίζουν το σκοτάδι.
   Ύστερα ακολουθούν τα Αμφιαράεια και τα Ασκληπιεία που κράτησαν ζωντανή την Αλήθεια που παραδίδονταν στα Ελευσίνια Μυστήρια. Μέσα στα Ασκληπιεία, ο αιώνιος δυναμισμός - μαγνητισμός έδινε την λύση των θεραπειών και της αναζωογόνησης των ανθρώπων.
   Έτσι έφθασε ως τις δικές μας μέρες η θεραπεία των προαιώνων. Η προασκληπιακή εποχή και η μετασκληπιακή μας δίνουν τις γνώσεις τους. Η προασκληπιακή με τη φυσιοθεραπευτική της, με την εφαρμογή της φυσικοενέργειας, με τον ανθρώπινο δυναμισμό να μεταδίνει τη ζωή. Στο ξέπεσμα (μετασκληπιακή) ήλθαν τα εξωτερικά σκευάσματα - φάρμακα.
   Οι έξι πρώτες μελέτες είναι οι εξής: Σχολή Ασκληπιών - Υπνοθεραπευτών, Σαρλ Φον Ράϊχεμπαχ, Σχολή Ασκληπιών Πνευματοθεραπευτών - Θεόφραστος Παράκελσος, Μαγνητοθεραπεία, Ασκληπιεία και Αμφιαράεια, Η Θεραπεία των Προαιώνων.
   Οι έξι αυτές μελέτες προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον ακούραστο μελετητή και ειλικρινή αναζητητή στην οδό της αυτογνωσίας και στην δυνατότητα για έμπρακτη θεραπευτική προσφορά στον συνάνθρωπο.

ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΞΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

 

   Οι αρχικές αυτές μικρές μελέτες περιέχουν πληροφορίες για εποχές που πέρασαν και ασχολούνται να σχηματίσουν τις εντυπώσεις, που προέρχονται από την εμπειρία τους.
   Παρόλο που είναι μικρές και περιορισμένης ανάπτυξης, φέρνουν πολύ παλιά μηνύματα και δίνουν μια σωστή εικόνα για θέματα θεραπευτικής. Εδώ βρίσκουμε το OD ή όδιον του Ράϊχεμπαχ και του Μέσμερ την μαγνητοθεραπεία, συνοδευόμενη από του Θεόφραστου Παράκελσου τα διδαχθέντα φωτίζουν το σκοτάδι.
   Ύστερα ακολουθούν τα Αμφιαράεια και τα Ασκληπιεία που κράτησαν ζωντανή την Αλήθεια που παραδίδονταν στα Ελευσίνια Μυστήρια. Μέσα στα Ασκληπιεία, ο αιώνιος δυναμισμός - μαγνητισμός έδινε την λύση των θεραπειών και της αναζωογόνησης των ανθρώπων.
   Έτσι έφθασε ως τις δικές μας μέρες η θεραπεία των προαιώνων. Η προασκληπιακή εποχή και η μετασκληπιακή μας δίνουν τις γνώσεις τους. Η προασκληπιακή με τη φυσιοθεραπευτική της, με την εφαρμογή της φυσικοενέργειας, με τον ανθρώπινο δυναμισμό να μεταδίνει τη ζωή. Στο ξέπεσμα (μετασκληπιακή) ήλθαν τα εξωτερικά σκευάσματα - φάρμακα.
   Οι έξι πρώτες μελέτες είναι οι εξής: Σχολή Ασκληπιών - Υπνοθεραπευτών, Σαρλ Φον Ράϊχεμπαχ, Σχολή Ασκληπιών Πνευματοθεραπευτών - Θεόφραστος Παράκελσος, Μαγνητοθεραπεία, Ασκληπιεία και Αμφιαράεια, Η Θεραπεία των Προαιώνων.
   Οι έξι αυτές μελέτες προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον ακούραστο μελετητή και ειλικρινή αναζητητή στην οδό της αυτογνωσίας και στην δυνατότητα για έμπρακτη θεραπευτική προσφορά στον συνάνθρωπο.

ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΞΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

 

   Οι αρχικές αυτές μικρές μελέτες περιέχουν πληροφορίες για εποχές που πέρασαν και ασχολούνται να σχηματίσουν τις εντυπώσεις, που προέρχονται από την εμπειρία τους.
   Παρόλο που είναι μικρές και περιορισμένης ανάπτυξης, φέρνουν πολύ παλιά μηνύματα και δίνουν μια σωστή εικόνα για θέματα θεραπευτικής. Εδώ βρίσκουμε το OD ή όδιον του Ράϊχεμπαχ και του Μέσμερ την μαγνητοθεραπεία, συνοδευόμενη από του Θεόφραστου Παράκελσου τα διδαχθέντα φωτίζουν το σκοτάδι.
   Ύστερα ακολουθούν τα Αμφιαράεια και τα Ασκληπιεία που κράτησαν ζωντανή την Αλήθεια που παραδίδονταν στα Ελευσίνια Μυστήρια. Μέσα στα Ασκληπιεία, ο αιώνιος δυναμισμός - μαγνητισμός έδινε την λύση των θεραπειών και της αναζωογόνησης των ανθρώπων.
   Έτσι έφθασε ως τις δικές μας μέρες η θεραπεία των προαιώνων. Η προασκληπιακή εποχή και η μετασκληπιακή μας δίνουν τις γνώσεις τους. Η προασκληπιακή με τη φυσιοθεραπευτική της, με την εφαρμογή της φυσικοενέργειας, με τον ανθρώπινο δυναμισμό να μεταδίνει τη ζωή. Στο ξέπεσμα (μετασκληπιακή) ήλθαν τα εξωτερικά σκευάσματα - φάρμακα.
   Οι έξι πρώτες μελέτες είναι οι εξής: Σχολή Ασκληπιών - Υπνοθεραπευτών, Σαρλ Φον Ράϊχεμπαχ, Σχολή Ασκληπιών Πνευματοθεραπευτών - Θεόφραστος Παράκελσος, Μαγνητοθεραπεία, Ασκληπιεία και Αμφιαράεια, Η Θεραπεία των Προαιώνων.
   Οι έξι αυτές μελέτες προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον ακούραστο μελετητή και ειλικρινή αναζητητή στην οδό της αυτογνωσίας και στην δυνατότητα για έμπρακτη θεραπευτική προσφορά στον συνάνθρωπο.

ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΥΤΤΑΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

 

    Είναι η έβδομη μελέτη του Δασκάλου Νικολάου Μαργιωρή. Σ' αυτήν μας παρουσιάζει το κύτταρο, την δομή και λειτουργία του, από εξωτερικής και εσωτερικής πλευράς.
    Μας αναλύει πως το κύτταρο αποτελεί το θεμέλιο δομικό λίθο του σώματός μας και πως η αιτία παραγωγής και συντήρησής του βρίσκεται στην αιθερικό του πρόπλασμα.
    Υπογραμμίζει ότι η μελέτη του κυττάρου είναι το παν και ότι ο μαθητής πρέπει να έχει πάντα υπ' όψη του, πώς ο σκοπός του κυττάρου είναι η ζωή που διέπεται από αρμονία και υγεία.
    Περιγράφει ότι σ' αυτό υπάρχει το ίδιο το μυστήριο της ζωής και ότι μελετώντας κατάλληλα τα διατρέχοντα μέσα του από τις δυο έλλογες ομάδες DNA και RNA, θα βρούμε μια περίεργη αρμονία από τις εναλλαγές αυτές , που κατά την γνώμη του αποτελούν την αιτία ή την απαρχή της ίδιας της ζωής.

 

ΤΟ ΕΚΤΟΠΛΑΣΜΑ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΣΑΡΚΩΝ

 

    Είναι η όγδοη μελέτη του Δασκάλου Νικολάου Μαργιωρή.
    Περιγράφεται από φυσική και ιδίως από μεταφυσική πλευρά. Αυτό το περιβόητο εκτόπλασμα εκχύνεται από υπνωτισμένα διάμεσα, από ανθρώπους που έχουν από φύση τους την ικανότητα συνειδητά ή ασυνείδητα να το εκβάλουν, αλλά ακόμα και από τα βασίλεια της φύσης.
    Το εκτόπλασμα λοιπόν είναι πνευματοΰλη ή αιθερικοΰλη. Μ' αυτό υλοποιούνται τα άσαρκα όντα και μεταβάλλονται σε ένσαρκα. Η επιστημονική ανάλυση του εκτοπλάσματος μας παρουσιάζει μόνο την υλική του πλευρά. Το αιθερικό του μέρος ή το συνεκτικό του έλλογο δεν συλλαμβάνεται από τα όργανα της επιστήμης. Είναι αόρατο και δεν εντοπίζεται. Όμως δεν παύει να αποτελεί μια ενιαία δύναμη με τα στοιχεία της ύλης, που συνθέτει μ' αυτά το φυσικό φορέα, το σώμα που διαθέτουμε.
    Περιέχει πάμπολλες και περίεργες ιδιότητες. Εξέρχεται από τις οπές του σώματος, από το κεφάλι, το στήθος, τα γεννητικά όργανα, τα χέρια και τα πόδια. Είναι θεραπευτικό και όπου ακουμπήσει, ανανεώνει τα κύτταρα, κλείνει πληγές και αποστήματα, ανανεώνει την επιδερμίδα, γιατρεύει πάθη και επαναφέρει την υγεία και αρμονία.
    Υπάρχουν ποιότητες και ποιότητες αυτού του περίεργου κολλώδους ρευστού. Εξέρχεται από ανθρώπους, που πότε το κατανοούν και το ελέγχουν και πότε το αγνοούν παντελώς. Υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι που λέγονται υλοποιητικά διάμεσα ή εκτοπλασματικά διάμεσα, που υφίστανται ειδική ύπνωση και ύστερα εκκρίνουν το εκτόπλασμα.
    Είναι τέτοιας αξίας, που κατορθώνει να σχηματίσει φυσικό σώμα με κύτταρα, ίνες, όργανα, μύες, νεύρα, υπονευρίδια και φλοιώδη κύτταρα, δημιουργώντας έναν οργανισμό τέλειο και ικανό να εκτελέσει κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα.
    Για περισσότερες λεπτομέρειες διαβάστε την εν λόγω μελέτη καθώς και άλλες και ιδίως το βιβλίο του Μαργιωρή "Μετενσάρκωση" στο οποίο αναλύονται -εκτός των άλλων- τα επί τρία χρόνια πειράματα του άγγλου χημικού Ουίλιαμ Κρουξ που μαζί με ένα επιτελείο 33 επιστημόνων έκανε διαρκείς και εμπεριστατωμένους πειραματισμούς στις υλοποιήσεις της Ινδής πριγκιπέσας Κάτιας Κινγκ με την βοήθεια του διαμέσου Φλώρανς Κουκ.
    Όταν μάλιστα ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους αν είναι αλήθεια τα όσα καταμαρτυρούνται ότι συμβαίνουν στα πειράματα που συνυπέγραφαν όλοι οι παρευρισκόμενοι επιστήμονες απάντησε δεν λέω ότι αυτό είναι δυνατό, λέω ότι αυτό είναι.
    Ο Ουίλιαμ Κρουξ είναι ο επιστήμονας που είχε ανακαλύψει το στοιχείο Θάλειο και βραβεύτηκε με το Νόμπελ.

ΕΣΣΑΙΟΙ

 

    Είναι η ένατη μελέτη του Δασκάλου Νικολάου Μαργιωρή.
    Σ' αυτή παρουσιάζεται η πιο περίεργη αίρεση της εποχής του Ιησού Χριστού. Είναι μια θρησκευτική κοινόβια οργάνωση που κρατούσε μια δική της γραμμή πάνω στο Μωσαϊκό νόμο και πάνω στον Ιεχωβά.
    Τα πήλινα δοχεία του Κουμράν μας δείχνουν με τους κύλινδρους των περγαμηνών τους, την Εσωτερική απόκλιση προς ένα Μυστικισμό προαιώνιο. Το βάπτισμα με νερό και η ηθική τους βασίζονται σε νόμους Εσωτερικούς, που δείχνουν μια αιώνια τάξη στους διαλεγμένους του Θεού.

ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΕΙΔΩΛΩΝ ΖΩΝΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

 

    Είναι η δέκατη μελέτη του Δασκάλου Νικολάου Μαργιωρή.
    Σ' αυτήν αναλύεται ένα περίεργο φαινόμενο, της παρουσίας ειδώλων ζώντων ανθρώπων.
Πρόκειται για μια διεξοδική έρευνα προεκβολής του αστρικού φορέα - σώματος σε τεράστιες αποστάσεις, που ως βασική της αιτία θεωρείται μια συγκινησιακή κρίση, συνειδητή ή ασυνείδητη.
    Αυτές οι εμφανίσεις συνδέονται και με χρησιμοποίηση εκτοπλάσματος. Έχουμε λοιπόν προεκβολή ή προέκταση ή χρησιμοποίηση του αστρικού φορέα μας και βοηθητική συμμετοχή του εκτοπλάσματος απ' άλλη πηγή, συνειδητή ή ασυνείδητη.
    Η παρουσίαση αυτή ζώντων ειδώλων, έχει αξία ανυπολόγιστη, διότι αποδείχνει σκιρτήματα ψυχής με σύμπραξη του Νου μας.

ΑΝΑΣΤΕΝΑΡΙΑ

 

    Είναι η ενδέκατη μελέτη του Δασκάλου Νικολάου Μαργιωρή.
    Σ' αυτήν δεν αναλύεται μόνον το συγκλονιστικό μυστήριο της ακαΐας των Αναστενάρηδων, αλλά διεισδύει ο αναγνώστης στα βαθύτερα ψυχικά διαμερίσματα του ανθρώπου που τον μορφώνουν ανάλογα. Μαθαίνει για το μεγαλείο της ανθρωποπαράστασης, σαν διοικεί η ψυχή, παραμερίζοντας το Νου.
    Μια εσωτερική πλημμυρίδα από αιθερική ουσία, ενισχύει της αδύναμης σάρκας την συνοχή και βλέπουμε με τα μάτια μας το φαινόμενο, να σβήνει η εσωτερική φωτιά (αιθερική υπόστασή μας) την εξωτερική φωτιά του φυσικού μας κόσμου.
    Η έκσταση που συνοδεύει τους Έλληνες Αναστενάρηδες, είναι η ζωοδότρα δύναμη που ενώνει την εξωτερική υπόσταση του ανθρώπου με την εσώτερη Νόηση και με την ψυχοπνευματική αιωνιότητά μας.
    Μια πλήρη αγαθότητα συνοδεύει τα ευλογημένα αυτά παιδιά του Θεού και μια τους τάση στην απαραίτητη εκστασιακή προσήλωση.
    Ερμηνεύεται εσωτερικά με εκτενείς λεπτομέρειες το πως και γιατί της Ακαΐας, πια δύναμη παρεμβαίνει και πως παρουσιάζεται.
    Επιπλέον λεπτομέρειες θα βρει ο ενδιαφερόμενος στο βιβλίο του Μαργιωρή "Ξυπόλητοι χορεύουν πάνω στη φωτιά".

Περιεχόμενα

 
Πρόλογος σελ.7
Εισαγωγή σελ.10
Το Αείζωον Πυρ του Ηράκλειτου και η Εντελέχεια του Αριστοτέλη,
το Είδος του Πυθαγόρα και ο Ζωικός Μαγνητισμός του Μέσμερ
Πνεύμα και Πράνα σελ.15
Περιγραφή της Αναστενάρικης και Μυστικιστικής Τελετουργίας σελ.24
Το φαινόμενο της Α κ α ΐ α ς δια μέσω των χιλιετηρίδων σελ.34
Τα Αρχαία Θρησκευτικά Συστήματα σελ.43
Κρίσεις και Σχόλια για τα Αναστενάρια και τους Αναστενάρηδες,
γυναίκες και άνδρες σελ.54
Το έθιμο της θυσίας και της Θεοφαγίας σελ.66
Επίλογος σελ.88
 

           Εικόνες


Το αγίασμα σελ.26
Το εξιλαστήριο θύμα σελ.30
Πρόσωπο αναστενάρη σελ.32
Ορχούμενος αναστενάρης σελ.40
Ομάδα αναστενάρηδων κρατώντας την ποδιά της
πάνσεπτης εικόνας σελ.45
Αναστενάρισσα με την εικόνα στο χέρι σελ.50
Το κάλεσμα των εικόνων σελ.56
Εικόνες των αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης σελ.62
Είναι καταφανής η έκσταση του αναστενάρη που σφίγγει
στο στήθος του την άγια εικόνα, ύστερα από το κάλεσμα
που πήρε απ’ αυτή σελ.69
Τα ξύλα της φωτιάς σελ.73
Ξυπόλητοι χορεύουν πάνω στη φωτιά σελ.76
Δυο αναστενάρισσες πάνω στη φωτιά σελ.80
Κρατούν τις Χάρες - Εικόνες και χορεύουν σελ.83

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΟΣΜΩΝ

 

    Είναι η δωδέκατη μελέτη του Δασκάλου Νικολάου Μαργιωρή.
    Είναι ένας απόηχος του ομώνυμου βιβλίου του ιδίου "Γένεση και Θάνατος των Κόσμων και των Όντων, ύλη - αντιΰλη - υπερύλη, σύμπαν - αντισύμπαν - υπερσύμπαν".
    Όμως μέσα του περιέχει κάτι το διαφορετικό. Είναι η πύκνωση των εννοιών της Πλάσης και η βαθύτερη εξήγηση για την ανάγκη αυτής της Πλάσης. Μια οραματιστική περιγραφή του χάους, που προϋπήρξε της Δημιουργικής εκδήλωσης. Στιγμές μεγάλης εκθάμβωσης κάθε ανθρώπου, όταν στην τωρινή παράστασή του αναμιμνήσκεται των αλησμόνητων στιγμών της Θεογέννησής του.
    Η πλάση και η απόπλαση. Η Γένεση και ο απαραίτητος θάνατος του κάθε γεννημένου, έρχονται κατάλληλα στη σκέψη του αναγνώστη, την ώρα που εισέρχεται στο μέγιστο μυστήριο της Δημιουργικής εκδήλωσης του αιώνιου Πατέρα. Όμως αμέσως μετά το πρώτο ξάφνιασμα εμφανίζεται η εσωτερική ειρήνη του ανθρώπου. Αισθάνεται από τα βάθη της ψυχής του το Κάλεσμα που πάντα γίνεται για την επιστροφή του.
    Χαρείτε όλοι οι άνθρωποι γιατί πίσω από την προσωρινότητα, κρύβεται και ενυπάρχει η όμορφη αιωνιότητα. Τα όντα, τα ανθρώπινα και τα αναρίθμητα συνόντα, θα νιώσουν την αιώνια χαρά όταν απολυτρωθούν από την πλάνα τούτη ύλη και μπουν στην αληθινή Αιωνιότητα.

ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΣ

 

    Είναι η δέκατη τρίτη μελέτη του Δασκάλου Νικολάου Μαργιωρή.
    Σ' αυτήν περιγράφεται η ευθεία οδός. Είναι η λεωφόρος που οδηγεί κατευθείαν γραμμή προς τον δικό μας τον Πατέρα.
    Όπως αναφέρεται όταν μιλούμε για Μυστικισμό, μιλούμε για επικράτηση μέσα στο είναι μας των ψυχοπνευματικών δυνάμεων. Σκοπός του είναι να μας ενώσει μ' αυτόν που μας γέννησε στη μορφική και στην άμορφη κατάσταση.
    Μυστικισμός είναι το ξύπνημα μέσα στον ίδιο εαυτό μας εκείνων των αρχαίων σκιρτημάτων μας, όταν κάποια στιγμή βγήκαμε από το Θεϊκό του ΕΙΝΑΙ.
    Με τον Μυστικισμό γνωρίζουμε ξανά Εκείνον και νιώθουμε την ίδια την συγκίνηση που νιώσαμε πριν από αναρίθμητα χρονικά διαστήματα, όταν μας γέννησε από τον αιώνιο Εσωκόσμο Του.
    Όπου μυστικιστής και μια ψυχοπνευματική ανάβαση στα ύψιστα διαμερίσματα Εκείνου. Η φυσική ζωή του μυστικιστή είναι παράδειγμα για μίμηση. Στρέφεται στα υψηλά και στα ωραία, στα αρμονικά και στα τέλεια. Έχει μέσα του την εκλεκτικότητα και είναι από φύση του εκλεκτικός. Η δικαιοσύνη του είναι απαράμιλλη και μάλιστα προσβλέπει προς αυτήν με ιδιαίτερη προσήλωση και μέγιστο ενδιαφέρον. Ενώνεται πολύ συχνά με την αιώνια Πηγή της Τελειότητας.

ΔΡΑΒΙΔΕΣ ΟΙ ΠΡΟΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

 

    Είναι η δέκατη τέταρτη μελέτη του Δασκάλου Νικολάου Μαργιωρή.
    Σ' αυτήν παρουσιάζονται οι μακρινοί πρόγονοι των Ελλήνων, οι Δραβίδες (προκατακλυσμιαίος λαός), οι οποίοι με τον πολιτισμό τους είχαν προχωρήσει σε υψηλότατα σημεία τεχνικού και ιδίως πνευματικού μεγαλείου.
    Όπως περιγράφεται ήταν θανάσιμοι εχθροί με τους συγγενείς τους Ατλαντίνους και τελικά κατόρθωσαν με υπαιτιότητα των Ατλαντίνων αμφότεροι οι λαοί αυτοί να αλληλοκαταστραφούν. Αυτό συνέβηκε πριν από δέκα έξι χιλιάδες περίπου χρόνια και μεταβλήθηκε η τραγική χώρα τους, η Ενδοχώρα, στη σημερινή Μεσόγειο. Ο Δευκαλίωνας και η γυναίκα του Πύρρα προήλθαν απ' εκεί όταν το ξύλινο πλοιάριό τους κάθισε στον Παρνασσό.
    Αυτοί που γλύτωσαν στις κορυφές των βουνών της καταποντισμένης Ενδοχώρας συνέχισαν την ζωή τους με το καινούργιο όνειρό τους. Να φύγουν προς την ασάλευτη Ανατολή. Έτσι ύστερα από λίγα χρόνια έγινε η μεγαλύτερη μετανάστευση λαών στην περιοχή.
    Η πλειονότητα όλων όσοι απέμειναν μαζί με τους απογόνους τους έφυγαν προς την ανατολή, όπου και έχτισαν στο διάβα τους τις ξακουσμένες πολιτείες Μοχένζο Ντάρο και Ελ Χαρράπα και μετέδωσαν τα πνευματικά τους φώτα (γιόγκα, θρησκεία κ.λ.π.). Ύστερα τράβηξαν από την γνώριμη κοιλάδα του Ινδού και εγκαταστάθηκαν στην τωρινή Ινδία. Η Ινδία είναι αδελφική χώρα προς την Ελλάδα. Εκατομμύρια εκατομμυρίων Ινδών μιλούν ακόμα και σήμερα τις Δραβινιακές γλώσσες, εκείνες των προγόνων μας Δραβίδων, που ξεκίνησαν κυρίως από το νησί Κρήτη πριν από 10.000 έως 12.000 χρόνια.

Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΔΟΝΗΣΕΩΝ

 

    Είναι η δέκατη πέμπτη μελέτη του Δασκάλου Νικολάου Μαργιωρή.
    Σ' αυτήν παρουσιάζεται ο καταλυτικός ρόλος των κραδασμών ή των δονήσεων που είναι το παν στην εσωτερική αναγνώριση των κόσμων. Τα πάντα πάλλονται με ρυθμική απόδοση. Από το άτομο και πάνω έως τα σύμπαντα και από το άτομο έως το κατασκεύασμα που το αποκαλούμε άνθρωπο.
    Όταν αυτοί οι κραδασμοί αδυνατίσουν ή υπερενταθούν επέρχεται μια διαφορετική κατάσταση στον άνθρωπο που την χαρακτηρίζουμε αρρώστια. Η θεραπευτική των κραδασμών ή αλλιώς ο έλεγχος των δονήσεων αποσκοπεί να διατηρήσει τα αίτια μεταλλαγής του γνώριμου ρυθμού των φυσικών κραδασμών. Η διαφοροποίηση αυτών των κραδασμών πρέπει να γίνεται έξω από τον φυσικό φορέα μας.
    Λέγεται θεραπευτική αυτή η ενέργειά μας γιατί με την επαναφορά του ρυθμού στον αρχικό υγιή παλμό του, θεραπεύει κάθε ανωμαλία που παρουσιάστηκε στο φυσικό φορέα. Τα πάντα είναι κραδασμοί. Ο ρυθμός τους είναι η υγεία, όταν κρατείται στα σημεία της τελειότητας.
    Μπορούμε να ρυθμοδονούμε το σώμα μας; Ναι μπορούμε. Τότε θα κρατούμε τους εσωτερικούς και εξωτερικούς μας κραδασμούς σε μια τέλεια συνεργασία, σε μια απίθανη αρμονία. Τότε θα έχουμε τη μόνιμη υγεία. Τότε η θεραπευτική των κραδασμών θα μας επαναφέρνει κοντά, πολύ κοντά στην τελειότητα.
    Αυτά ακριβώς επιδιώκει να μας αποσαφηνίσει και να μας διδάξει η εν λόγω μελέτη.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ

 

    Είναι η δέκατη έκτη μελέτη του Δασκάλου Νικολάου Μαργιωρή.
    Σ' αυτήν εισερχόμαστε στα άδυτα των αδύτων. Ερχόμαστε με λόγια εξωτερικά, να πούμε καταστάσεις που δεν εκφράζονται μα και που δεν λέγονται. Αναφέρονται όσα μπορούν να νοηθούν από τον αναγνώστη. Αυτό επισημαίνεται γιατί πρόκειται για υποκειμενικά μελετήματα που γίνονται βιώματα από εκείνους που μπαίνουν στην υποκειμενική κατάσταση, είτε στην υποσυνείδητη είτε στην υπερσυνείδητη πραγματικότητα.
    Δεν είναι δυνατόν να διατυπωθούν με την γλωσσική και μάλιστα γραπτή έννοια του λόγου. Τα βιώματα αυτά είναι προσωπικά και εκδηλώνονται με τον Εσωτερικό κυρίως λόγο.
    Εσωτερισμός είναι η άλλη όψη του εξωτερισμού. Είναι το αντίθετο του οποιουδήποτε εκδηλωμένου. Εσωτερισμός είναι ο χώρος του αόρατου. Εκεί βασιλεύει η πνευματοψυχή του ανθρώπου. Είναι η περιοχή της Πανδημιουργίας, όπου συναγελάζονται οι πνευματοψυχές και όπου ο ανθρωπονούς ο φυσικός, αδυνατεί να εισχωρήσει και να δεχθεί τους υψηλούς κραδασμούς τους. Όποιος εισέλθει μια φορά δεν λησμονεί και δεν αφήνει την έκπληκτη ανθρωποσκέψη του να απομακρυνθεί από εκεί.
    Ο Εσωτερισμός διδάσκει και διαφωτίζει κατά δύναμη στην φυσική κατάσταση του ανθρωπονού τα γεγονότα που λαβαίνουν χώρα στην περιοχή της Πανδημιουργίας που βρίσκεται πέραν του ορατού.
    Μερικοί από τους κυριότερους κλάδους του Εσωτερισμού που περιγράφονται στην μελέτη είναι οι εξής: Διαλογισμός, Εσωτερική Θεραπευτική, Εσωτερική Μύηση, Εσωτερική Φιλοσοφία, Υπνωτισμός - Ορθοψυχισμός, Επιστημονικός Πνευματισμός, Αστρολογία - Αστροσοφία, Αποσυμβολισμός, Αρχαία Μυστήρια, Προκατακλυσμιαίοι Πολιτισμοί, Φιλοσοφία ολόκληρης της Γιόγκα, Αποκρυφισμός (Αποκρυφολογία), Μυστικισμός κ.λ.π.

Ο ΙΕΡΟΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΣΣΑΙΩΝ

 

    Είναι η δέκατη έβδομη μελέτη του Δασκάλου Νικολάου Μαργιωρή.
    Σ' αυτήν μαθαίνουμε πώς ζούσαν και πώς εργάζονταν οι άγιοι αυτοί άνθρωποι της εποχής του Χριστού, που ήταν συμπατριώτες του και ίσως συνιδεολόγοι του. Ποτέ ο Ιησούς δεν ανέφερε αυτή την σκληροτράχηλη αίρεση της φυλής του και της πατρίδας του. Γιατί άραγε αυτό;
    Μήπως μέσα στο τεράστιο στρατόπεδο του Κουμράν, δίπλα στην Ιεριχώ παρέμεινε τα χρόνια της απουσίας του; Ο ιερός Κύλινδρος του Κανονισμού των Εσσαίων μας βγάζει από πολλές απορίες και πάμπολλες υποθέσεις. Μ' αυτόν βλέπουμε τον Εσσαίο απαλλαγμένο αληθινά από τα εγκόσμια και αφιερωμένο στις μυστικιστικές ασκήσεις του.
    Έτσι γνωρίζουμε μια πειθαρχία, που την διατηρεί μια Εσωτερική αφύπνιση, που έκανε να παρουσιασθούν εκείνοι που βοήθησαν τον Ιησού να εκτελέσει επί γης το άγιο του έργο. Υποθέτουν πώς από την πειθαρχία του Κανονισμού, από τον ιερό αυτόν Κύλινδρο, εκπήγασε η αναγκαία Αφύπνιση των βοηθών του Κυρίου Ιησού Χριστού. Ιωάννης ο Πρόδρομος, Ιωάννης ο Θεολόγος και Ευαγγελιστής και ίσως και άλλοι πολλοί, μαθήτευσαν δίπλα στους Βιβλικούς αγίους των προεστών Εσσαίων που διέθεταν του Εσωτερισμού τα άγια γνωρίσματα.
    Στην Αρχή ήταν ο Λόγος. Αυτόν τον λόγο χρησιμοποιεί ο Ιωάννης. Αυτό το λόγο χρησιμοποιούσαν οι Εσσαίοι...

ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ

 

    Είναι η δέκατη όγδοη μελέτη του Δασκάλου Νικολάου Μαργιωρή.
    Σ' αυτήν περιγράφονται τόσο ο Έρωτας όσο και η Αγάπη. Η ιστορία ξεκινά από το Συμπόσιο του Πλάτωνα.
    Τι είναι ακριβώς ο έρωτας και τι επιδιώκει; Μήπως κρύβονται πίσω του άλλες καταστάσεις που εκδηλώνονται στις φυσικές περιοχές του πιο κατώτατου αντικειμενισμού χονδρές και υλικοχαμηλές; Έτσι προβάλει το αιώνιο αυτό πρόβλημα.
    Αν η ένωση η σαρκική δύο ανθρώπων κατασκευάζει το ανθρωποαμάξι για να φιλοξενηθεί μια κατερχόμενη ανθρωποψυχή, τον δικαιολογεί;
    Ο Έρωτας είναι η φυσική τάση του ανθρώπου να επανεύρει την αρχική τελειότητα της υπόστασής του. Ο Έρωτας για να ανυψωθεί σε τούτο τον άγιο προορισμό του, πρέπει να συνοδευτεί με την ομορφιά της Αγάπης.
    Τι είναι η Αγάπη; Αγάπη είναι η προετοιμασία για την τελειότητα αυτή. Όταν ο Έρωτας φτάσει να συγκεραστεί με την Αγάπη, τότε η τελείωση έχει καλύψει παντοτινά την χαμηλότητα και έχει φθάσει η ανύψωση του ανθρωποζώου, στην περιοχή εκείνη του πνεύματος, που δεν χωρεί της ύλης η κυριαρχία.
    Τότε η μετατροπή του Έρωτα στην αληθινή Αγάπη, οδηγεί τον άνθρωπο να αντιληφθεί την αιώνια αλήθεια της Θεϊκής Τάξης για όλη την Πανδημιουργία, για την αιώνια τελειότητα. Η Αγάπη, κάποτε κρύβει και σκεπάζει τον Έρωτα. Τότε ο άνθρωπος γίνεται τέλειος και ομοούσιος του τέλειου και πλήρους Αγάπης Πατέρα...

raja

 

1. Βίντεο Εγκαινίων της Νεοπυθαγόρειας Μεταφυσικής Σχολής, Ομακοείο Τρικάλων.

2. Βίντεο από την Εορτή των 10 Ετών από την Ίδρυση του Ομακοείου Αθηνών και Συμπόσιο και Ομιλία στο Ξενοδοχείο Golden Age με Απονομή Τιμητικών Μεταλλίων.

3. Βίντεο του Δασκάλου Νικολάου Μαργιωρή στην οικία Γρηγόρη Κρόμπα με θέμα τον «Σωκράτιο Στοχασμό

Επιπλέον παρέχεται ένα ακόμη 10λεπτο βίντεο με Απόσπασμα Ομιλίας που έδωσε ο Δάσκαλος σε γεύμα που παρεχώρησε στον πυρήνα των μαθητών της πνευματικής του ομάδας.

4.  Βίντεο από την Εορτή των 40 Ετών του Ομακοείου Αθηνών. Η Διάλεξη του Ηλία Κατσιάμπα με θέμα: «Η Κλίμακα της Δημιουργίας κατά Νικόλαο Α. Μαργιωρή»

5. Βίντεο με θέμα:"ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ – ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΣ Ν. Α. ΜΑΡΓΙΩΡΗ" της μαθήτριας του Νικολάου Μαργιωρή, Νίκης Φούφα .

6. Βίντεο με θέμα:"Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣ ΕΟΡΤΗΣ" της μαθήτριας και συνεργάτιδας του Ν. Μαργιωρή , Σμάρως Κοσμάογλου.

7. Βίντεο από την Ημερήσια Εκδρομή των μελών του Συλλόγου Αθηνών του Αγίου Παταπίου με τον Πρόεδρό του-Δάσκαλο Νικόλαο Μαργιωρή στην Αγία Λαύρα (Μέγα Σπήλαιο) και στην Επίδαυρο στις 28/6/1992

 

Αν είστε εγγεγραμμένοι, πατήστε την φωτογραφία για να  δείτε τα βίντεο.

 


mp3 player

Εγγραφείτε στο site και πατήστε τον player για να ακούσετε/κατεβάσετε τις ομιλίες του Δασκάλου Ν. Μαργιωρή για προσωπική ενημέρωση :

1. "Το Βρέφος της Φάτνης και ο Αποσυμβολισμός του"

2. Συμπόσιο, απονομή μεταλλίων, ξενοδοχείο Golden Age-Ιούλιος 1989.

ΟΜΙΛΙΑ του Δασκάλου ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΑΡΓΙΩΡΗ κατά την απονομή Τιμητικών Μεταλλίων σε μαθητές του. Ανάρτηση με την ευκαιρία της ονομαστικής εορτής του μαθητή του Ηλία Κατσιάμπα, 20 Ιουλίου 2016. 

 


Μήνυμα για τους επισκέπτες

 

Για το κατέβασμα αρχείων από Ομιλίες, Φωτογραφικά, Ηχητικά και Βιντεοσκοπικά Ντοκουμέντα του Δασκάλου Ν. Μαργιωρή και το Περιοδικό «Νέο Ομακοείο», αλλά και για μια πληρέστερη Ενημέρωση (Newsletter) αναφορικά με τις δράσεις μας, προχωρήστε σε εγγραφή στο site μας
(Δημιουργία Λογαριασμού)
.

 


  • Daskalos-Mathitis-Katsiampas1995.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/hliasvivlia1/Daskalos-Mathitis-Katsiampas1995.jpg
  • PeriodikoNeoOmakoio-Katsiampas.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/hliasvivlia1/PeriodikoNeoOmakoio-Katsiampas.jpg
  • MetafysikiAllilografia-Katsiampas2007.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/hliasvivlia1/MetafysikiAllilografia-Katsiampas2007.jpg
  • Apokalypsi-Ioanni-Katsiampas1999.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/hliasvivlia1/Apokalypsi-Ioanni-Katsiampas1999.jpg
  • Proseyxitario-Poihmata-Katsiampas2004.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/hliasvivlia1/Proseyxitario-Poihmata-Katsiampas2004.jpg
  • DaskalosMathitis-english-Katsiampas1995.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/hliasvivlia1/DaskalosMathitis-english-Katsiampas1995.jpg
  • EgkainiaAthinon-Katsiampas2000.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/hliasvivlia1/EgkainiaAthinon-Katsiampas2000.jpg
  • EgkainiaLamias-Katsiampas2000.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/hliasvivlia1/EgkainiaLamias-Katsiampas2000.jpg
  • EgkainiaPeiraia-Katsiampas2008.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/hliasvivlia1/EgkainiaPeiraia-Katsiampas2008.jpg
  • EgkainiaTrikalon-Katsiampas1999.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/hliasvivlia1/EgkainiaTrikalon-Katsiampas1999.jpg
  • Egxeiridio-Odigos-Katsiampas2002.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/hliasvivlia1/Egxeiridio-Odigos-Katsiampas2002.jpg
  • Egxeiridio-Odigos-english-Katsiampas2003.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/hliasvivlia1/Egxeiridio-Odigos-english-Katsiampas2003.jpg
  • Esoterikes-Empeiries-Margiori-Katsiampas2004.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/hliasvivlia1/Esoterikes-Empeiries-Margiori-Katsiampas2004.jpg
  • SyllogiArthron-Meleton-Katsiampas2004.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/hliasvivlia1/SyllogiArthron-Meleton-Katsiampas2004.jpg
  • Apocalypse-_GR.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/hliasvivlia1/Apocalypse-_GR.jpg
  • DaskalosMathitis_GR.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/hliasvivlia1/DaskalosMathitis_GR.jpg
  • apocalypse.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/hliasvivlia1/apocalypse.jpg
  • death_GR.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/hliasvivlia1/death_GR.jpg
  • ekvatheon.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/hliasvivlia1/ekvatheon.jpg
  • lampros.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/hliasvivlia1/lampros.jpg
  • students.jpg
    http://www.omakoio.gr/images/hliasvivlia1/students.jpg

 

youtube(Βιντεοπαρουσίαση) - Συγγράμματα Ηλία Κατσιάμπα

 


Click

Πατείστε τον player για να ακούσετε τις ομιλίες του Ηλία Κατσιάμπα.

Προχωρήστε σε εγγραφή για να τις κατεβάσετε (πατείστε το πράσινο βελάκι, αν δεν το βλέπετε κάντε ανανέωση της σελίδας).

 


floga

Άνθρωπε. Ο Θείος Νους, σου παρέχει τα πάντα, για να σου διευκολύνει τη διάλυση των υλικών σκεπασμάτων που σου κρύβουν την Θεία καταγωγή σου και την πνευματική σου ακτινοβολία. Σπάσε τα δεσμά της ύλης, αποσυρόμενος από τα πάσης φύσης ενδιαφέροντα της ύλης και συμφιλιωνόμενος με το Κάρμα, την Θεία συμπαράστασή σου. Τότε θα δοκιμάσεις τη χαρά που λίγοι τη δοκίμασαν στη γη, να χαίρεσαι με τους μεγάλους πόνους, που σου έρχονται στη γη. Αυτοί οι μεγάλοι πόνοι, είναι το εισιτήριό σου, που θα σε μεταφέρει από την ύλη, στην αγαπημένη πνευματική περιοχή, όπου θα προσκυνήσουμε την Θεία Φλόγα και ο λαμπερός σπινθήρας μας θα ενωθεί μαζί της, για να αναφωνηθεί πως ο ευλογών και οι ευλογούντες εξ ενός (είμεθα) πάντες. Αθήνα 23 Φεβρουαρίου 1989 Νικόλαος Α. Μαργιωρής (Βιβλίο Κάρμα σελ 365)