Ράτζα Γιόγκα
Είναι το δέκατο έβδομο βιβλίο του Ν. Μαργιωρή και πρωτοεκδόθηκε το 1983. Πρόκειται για την ανώτερη βαθμίδα της διδασκαλίας του συγγραφέα στην Εσωτερική Μύηση.
Εμπράγματα διδάσκεται η ανύψωση της συνείδησης στην υπερσυνείδηση, σε χώρους και σε κόσμους με άλλη άγνωστη συχνότητα. Είναι μια πρακτική μέθοδος ανάβασης προς την υπερβατική και υπερσυνειδητή κατάσταση του ανθρωπονού. Μπορεί ο κάθε άνθρωπος να μπει σ’ αυτό το μεγάλο και το ιερό μονοπάτι της... Θείας συνάντησης.
Είναι γραμμένο από εξαιρετικά σπάνιας πληρότητας, τέλεια βιωματικό άνθρωπο (αποκρυφιστή και μυστικιστή), τον συγγραφέα και Δάσκαλο Ν. Μαργιωρή, που έζησε επί 13 σχεδόν χρόνια στην Ινδία, και είναι μεστό γνώσης, γραμμένο με ενθουσιασμό και με ελπίδα πως θα βοηθήσει κάθε άνθρωπο να χρησιμοποιήσει αυτή την μέθοδο για την ενεργοποίηση του ακινητούντος έως τα τώρα άλλου ήμισυ του ανθρωπονού.
Μετρημένοι σε δεύτερα λεπτά της ώρας οι χρόνοι των διαφόρων φάσεων συγκέντρωσης, διαλογισμού και έκστασης - ένωσης - σαμάντι, παρέχουν την ευχέρεια και την σιγουριά στον μαθητή, να περπατήσει στα πνευματοψυχικά μονοπάτια του ίδιου είναι του, με μεγάλη ευκολία και με βέβαιο αποτέλεσμα.
Η Ράτζα Γιόγκα ή η Βασιλική Ένωση, είναι η μεθοδική επιστημονική ένωση του Νου του ανθρώπου με την περιοχή της υπερβατικής συχνότητας - κατάστασής του. Ο Σωκράτης και ο Πλάτωνας αποκαλούν την μέθοδο αυτή Στοχασμό. Είναι σωστότατη η λέξη αυτή. Μόνο με τον στοχασμό μπορεί ο Νους να βρει την τρίτη όψη του, την υπεραισθητική. Η συνείδηση και η υποσυνείδηση υποχωρούν τότε παντελώς και αφήνουν την πλήρη κυβέρνηση στην υπεραίσθηση, όπου οδηγεί τον άνθρωπο στην κατάλληλη συχνότητα για να καταστεί ικανός να πιάσει ανώτερους κραδασμούς - ερεθισμούς.
Ταυτόχρονα δημιουργείται η ίδια η αρμονία και η τελειότητα μέσα του. Όποιος θα μπει στους κραδασμούς αυτών των συχνοτήτων, θα αποβεί από εκείνη την στιγμή αιώνιος. Θα νιώσει την τελειότητα και θα δονηθεί με την ίδια την αρμονία. Κανένα ιδιαίτερο εφόδιο δεν έχει ανάγκη. Μόνος του οδηγός είναι η θέληση και ο πηγαίος ενθουσιασμός του.
Πάρτε στα χέρια άφοβα αυτό το Θείο Δώρο, το αποκαλυπτικότατο σύστημα της εσωτερικής ανάβασης και προχωρείστε προς την λάμπουσα από το φως της γνώσης ΑΝΑΤΟΛΗ.
Περιεχόμενα
Περιεχόμενα | σελ.5 |
Τα δύο μέρη του βιβλίου | σελ.7 |
Προετοιμασία | σελ.8 |
Παράκληση | σελ.9 |
Που γράφτηκε το παρόν βιβλίο | σελ.9 |
Η Φιλοσοφία του Γιόγκα στη σειρά που έχει στο εσωτερικό | |
κλειδί μου | σελ.10 |
Σημείωση | σελ.11 |
Αφιέρωση | σελ.12 |
Πρόλογος | σελ.13 |
Εισαγωγή | σελ.17 |
Αρχαίοι Ελληνικοί υπαινιγμοί του Στοχασμού | σελ.20 |
Σημασία της λέξης Γιόγκα και της φράσης Ράτζα Γιόγκα | σελ.24 |
Το ανώτατο σκαλί της αρχαιότατης Μύησης ήταν η πραγμάτωση | |
της υπερσυνειδησίας, η φιλοσοφία του Γιόγκα | σελ.26 |
Ο σοφός με τις οκτώ καμπούρες, Ασταβάκρα | σελ.29 |
Ανάλυση των σκαλοπατιών της Ράτζα Γιόγκα | σελ.33 |
Οι οκτώ Γιόγκα που οδηγούν στην πραγμάτωση | σελ.37 |
ΚΡΙΓΙΑ ΓΙΟΓΚΑ | σελ.41 |
ΧΑΘΑ ΓΙΟΓΚΑ | σελ.43 |
ΜΑΝΤΡΑΜ ΓΙΟΓΚΑ | σελ.44 |
ΚΑΡΜΑ ΓΙΟΓΚΑ | σελ. 46 |
ΜΠΑΚΤΙ ΓΙΟΓΚΑ | σελ.47 |
ΣΑΜΠΤΑ ΓΙΟΓΚΑ | σελ.50 |
ΓΚΝΑΝΙ ΓΙΟΓΚΑ | σελ.52 |
ΡΑΤΖΑ ΓΙΟΓΚΑ | σελ.53 |
Σχόλια και κρίσεις πάνω στη Γιόγκα γενικά και ιδιαίτερα | |
πάνω στη Ράτζα Γιόγκα | σελ.58 |
Πραναγιάμα μοχλός της Ράτζα Γιόγκα | σελ.62 |
Πρατιακάρα: Αποκοπή Νου και αισθήσεων | σελ.69 |
Συγκέντρωση: Η απαρχή ανύψωσης στον υπερνού. Νταράνα | σελ.72 |
Διαλογισμός: Ντυάνα | σελ.75 |
Σαμάντι: Θύωση - Ενωση. Άφιξη στην υπερσυνείδηση | σελ.79 |
Νους και Νόηση σε ξέχωρη παρατήρηση για τη συνεργασία τους | σελ.85 |
Πνευματοψυχή και ο ρόλος της | σελ.90 |
Διαφορά ανάμεσα στον γνώριμο Μυστικισμό και στις περίεργες | |
υψώσεις της Ράτζα Γιόγκα | σελ.96 |
Κουνταλίνη και Νους | σελ.100 |
Σάκρα - Κουνταλίνη - και Νους | σελ.104 |
Πρατιακάρα και Νους | σελ.116 |
Νόηση και Νους | σελ.120 |
Νταράνα - Ντυάνα - Σαμάντι και Νους | σελ.125 |
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ |
|
Πρακτική απόδοση της Ράτζα Γιόγκα |
|
Περιγραφή δίχως εικόνες | σελ.129 |
Θέση για έναρξη. Το σώμα παίρνει τη στάση του | |
και τον προσανατολισμό του | σελ.131 |
Προγραμματισμός πριν από κάθε έναρξη | σελ.134 |
Πρακτική εξάσκηση της Πραναγιάμα ή αγωγής ελέγχου | |
και οδήγησης της Πράνα | σελ.135 |
Πρακτική εξάσκηση της Πρατιακάρα | σελ.141 |
Νταράνα: Συγκέντρωση στην πράξη | σελ.146 |
Ντυάνα: Διαλογισμός αληθινός στην πράξη | σελ.151 |
Σαμάντι - Θεώρηση - Εποπτεία - Ενωση - Υπερσυνειδησία | |
και η πραγμάτωσή του | σελ.156 |
Οκτάσκαλη άσκηση. Πρακτική εφαρμογή | σελ.161 |
Συμπεράσματα | σελ.165 |
Αναφερόμενος στα δύο μέρη του βιβλίου | σελ.170 |
Ινδική Φιλοσοφία | σελ.190 |
Επίλογος | σελ.199 |
Εκδοθέντα έργα του ίδιου | σελ.204 |
Έργα του ίδιου συγγραφέα μη εκδοθέντα | σελ.206 |
Η ίδρυση της νέας σχολής Ράτζα Γιόγκα | σελ.207 |